Saturday, May 17, 2008

Alhamdulilah

Alhamdulilah, akhirnya impian untuk menjadi pengedar tudung anggerik ini tercapai jugak dengan bantuan Kak Noraini. Thanks a lot! Sejujurnya saya amat cintakan tudung anggerik ini. Mengapa saya memilih memakai tudung anggerik? 1. Saya adalah seorang ibu yang bekerja dan belajar, jadi saya tiada masa untuk mengosok-gosok tudung yang ada. So apa lagi kehadiran tudung anggerik ini bagai orang mengantuk disorong bantal. 2.Pelbagai jenis tudung telah sya pakai untuk sentiasa kelihatan anggun dan kemas, tapi hati saya tetap jatuh cinta dengan tudung anggerik. Senang dipakai, dibasuh dan menyimpan. 3.Oleh kerana saya suka tudung anggerik, so saya kena pergi setiap minggu ke SACC untuk melihat corak yang berkenan di hati..so bila takde yang berkenan sangatlah hampa, ialah nak kena drive ke sana, parking lagi..tapi bila ada peluang menjual tudung anggerik ni walaupun untungnyer tak seberapa..tapi saya puas sebab saya boleh pilih corak yang terkini..yes! 4.Pendorong saya juga adalah kak ipar saya yang berada di Jepun, beliau yang hendak memakai tudung anggerik yang membuatkan saya menjadi rajin sedikit untuk upload gambar2 tudung terkini untuk di pos ke negara matahari terbit itu.. Untuk setakat ini sahaja yang dapat saya coretkan, saya harap wanita dan gadis di luar sana akan berpuas hati bila memakai tudung anggerik ni..sanagat tidak rugi! dan sangat selesa..