Sunday, May 25, 2008

Tudung Anggerik Avenue

Anggerik Avenue adalah butik pengantin, tudung, pakaian Haji serta Umrah. “Tampil Bergaya, Imej Berbeza” menjadi tagline kami. Pelbagai variasi produk serta rekaan terbaru untuk anda gayakan sepanjang masa samada untuk majlis formal, aktiviti santai atau ke pejabat Dibuka pada tahun 2001, Anggerik Avenue terkehadapan dalam memberikan pilihan kepada anda yang bertudung, kanak-kanak, baju melayu, kurta, kelengkapan pengantin dan pakaian haji serta umrah.

Rekaan ekslusif Anggerik Avenue menggunakan fabrik bermutu tinggi menjamin keselesaan anda. Produk Anggerik Avenue seperti tudung dan pakaian pengantin dijahit di bengkel kami di Shah Alam. Kekemasan jahitan dititik beratkan oleh kami.

Dengan pelbagai corak dan rekaan seperti Tudung Hamidah dan Tudung Raja Mazian telah menjadi sinonim dengan Anggerik Avenue kerana kedua-duanya merupakan duta rasmi Anggerik Avenue.

Tudung-tudung Anggerik Avenue tidak perlu diperkenalkan lagi, Anda pasti kenal penyampai berita RTM1 Datin Hamidah Hamzah dan Personaliti TV Raja Mazian Raja Mohamed (Pelopor Program Al-Hidayah) anda pasti teringat keunikan tudung-tudung yang mereka kenakan sepanjang program keudara. Anggerik Avenue merupakan penaja utama pemberita bertudung untuk RTM.

Anggerik Avenue menawarkan semua produk kami pada harga yang berpatutan untuk semua golongan untuk memiliki rekaan kami. Jom kesana …


ANGGERIK AVENUE
LOT-BR-10 @ BARIKA, TINGKAT 2, SACC MALL,
4000 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN,
TEL / FAX : 603-55126700
152-3, TINGKAT 1, KOMPLEKS PKNS,
40000 SHAH ALAM, SELANGOR DARUL EHSAN,
TEL / FAX : 603-5116800

Diambil dari : http://anggerikavenue.com